Selecteer een pagina

GlaxoSmithKline

Visuals die de kernwaarden van de tandpastamerken Sensodyne, Proglasur en Parodontax op een beeldende wijze visualiseren.
Sensodyne geeft verlichting bij gevoelige tanden. Proglasure helpt beschermen tegen de gevolgen van tanderosie.

Parodontax versterkt en verzorgt tanden en tandvlees. Visuals worden gebruikt in presentaties.

concept | design | beeldmanipulatie

 

Visual brandvalue GSK Proglasur
Visual brandvalue GSK Sensodyne
Visual brandvalue GSK Parodontax

Actieboekje

Actieboekjes voor een gratis tweede high tea of diner bij aankoop van twee tubes Sensodyne tandpasta.
De promotie tweede diner gratis is ook in België geïntroduceerd.
De boekjes bevatten informatie hoe deel te nemen aan deze actie.

design

 

GSK ssd high tea

Awareness

Design van diverse GSK beurs-en display elementen

design

 

gsk display

Packaging

Redesign verpakking voor het merk Lactacyd, marktleider in vrouwelijke hygiene (intieme verzorging). verpakking is toegespitst op de nieuwe positionering van het merk. Een merk dat de jonge vrouw aanspreekt die 24 uur per dag zeker wil zijn van zichzelf. 

concept | design

 

lactacyd