GlaxoSmithKline
Visuals die de kernwaarden van de tandpastamerken Sensodyne, Proglasur en Parodontax op een beeldende wijze visualiseren.
Sensodyne geeft verlichting bij gevoelige tanden. Proglasure helpt beschermen tegen de gevolgen van tanderosie.
Parodontax versterkt en verzorgt tanden en tandvlees. Visuals worden gebruikt in presentaties.
concept | design | beeldmanipulatie



Actieboekje
Actieboekjes voor een gratis tweede high tea of diner bij aankoop van twee tubes Sensodyne tandpasta.
De promotie tweede diner gratis is ook in België geïntroduceerd.
De boekjes bevatten informatie hoe deel te nemen aan deze actie.
design

Awareness
Design van diverse GSK beurs-en display elementen
design

Packaging
Redesign verpakking voor het merk Lactacyd, marktleider in vrouwelijke hygiene (intieme verzorging). verpakking is toegespitst op de nieuwe positionering van het merk. Een merk dat de jonge vrouw aanspreekt die 24 uur per dag zeker wil zijn van zichzelf.
concept | design
