Nespresso
Concept-schetsvoorstellen in opdracht van een brandactivation bureau voor het merk Nespresso.
Design
Synergy Conference
Synergy conference 2019 is hét evenement voor sociale en geesteswetenschappen (SGW) in Nederland. Vanuit een 360-graden blikveld werden verschillende perspectieven van de SGW-vakgebieden besproken.
Met onderwerpen als big data, artificial intelligence, digitalisering, robotisering, virtual reality en hun impact op de wetenschap en maatschappij.
Voor bureau ‘O2’ heb ik de keyvisual ontwikkeld en vervolgens uitgerold in posters, site, banners, beursaankleding.
Aquafresh inhaker vlaggetjesdag
Op Vlaggetjesdag in Scheveningen wordt elk jaar de komst van de nieuwe haring ingeluid. Wat is er dan prettiger om op die dag na het nuttigen van een Hollandse Nieuwe de frisse adem terug te brengen door middel van Aquafresh. Een ludieke manier om awareness te creëren en de usp van Aquafresh (freshness) te benadrukken. Het vlaggetje van het Aquafreshlogo doet het werk.
Middelen: Abri’s, posters op viskramen, advertenties in dagbladen, sampling van haring en mini tubes Aquafresh tandpasta, bieden op eerste vaatje op de veiling (free publicity).
concept | design
Sensodyne activatie
Activatie om de doelgroep te laten ervaren dat Sensodyne Rapid binnen 60 seconden de pijn wegneemt bij gevoelige tanden. Tijdens de zomermaanden rijdt de Tandulance (dramatiseert snelheid en oplossing), voorzien van ‘auw auw’-sirene, langs die plaatsen waar de doelgroep wil genieten van een koel drankje of een ijsje. Tandulance broeders/zusters verlenen spoedhulp bij gevoelige tanden en delen proeftubes uit met een kortingscoupon plus extra uitleg over de werking.
concept | design
Pritt beursstand
Ontwerp beursstand naar aanleiding van b2b campagne ‘Sparen tot je groen ziet’.
Door aankoop van milieuvriendelijke produkten konden bedrijven sparen voor ‘groene prijzen zoals picknickmanden, huur van fluisterbootjes enz.
design
Nederland Schoon
Activatie van ‘Supporter van Schoon’ om gezinnen dmv een speurtocht/quiz in het bos of in de stad te stimuleren zoveel mogelijk afval te verzamelen.
design